Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om als man iets aan je haar te laten doen zodat het rechtop blijft staan?

Mijn haar heeft altijd al de neiging gehad om naar voren te vallen, dus ook als ik gel in doe. Nou heb ik echter een kapsel op het oog waarbij ik mijn haar recht omhoog met gel wil doen. Is het mogelijk om dit, misschien door middel van stylen of iets dergelijks, voor elkaar te krijgen bij de kapper?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Was je haar en föhn het naar achter. Doe er desnoods wat stevige mousse in en als het droog is haarlak en föhn het dan nog een keer (dus lak spuiten en meteen weer achterover föhnen). Je kan je haar ook eerst wat droog föhnen, niet helemaal droog maar in ieder geval dat het niet zeiknat meer is, gel erin, en ook weer achterover föhnen. De kapper kan dit voordoen, permanent stijlen zal niks uithalen (en is meestal bedoelt voor afro haar), het is immers de groeirichting van je haar en dit wordt bepaald door de stand van het haarzakje, hier kan de kapper dus niks aan veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagje trouwens, heb je dik en stug haar? Misschien kan de kapper het wat uitdunnen met de effileerschaar. Zo wordt je haar ook iets minder zwaar en zal het misschien sneller rechtop blijven staan. Effileren is trouwens niet de oplossing voor iedereen, de kapper kan het best bepalen of dit wat uithaalt bij jouw haar, ieder haar is anders namelijk.

Andere antwoorden (1)

je haar vrij kort laten knippen en dan met gel en omhoog kammen de kapper kan het je voordoen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je haarwortels zo op je hoofd liggen [naar voren] kan je er weinig aan doen proberen met de foin en borstel maar of dit helpt weet ik niet ,en ben toch jaren kapster geweest
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: