Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo mijn zoon van 16 jaar heeft veel been haren, hij wilt weten hoe het kan verminder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
heb je op een gemiddeld dagje strand wel eens rondgekeken? bijna elke man heeft harige benen.
Powergen
12 jaar geleden
Uhm.. scheren?? Hoe wil je het dan doen??? (buiten hashen, epileren laseren or whatever we hebben)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom op zeg... Het is een jongen. Benen scheren is voor wielrenners, bodybuilders en pussies :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mind123.
Waarom is het voor pussies als mannen hun benen scheren. Is toch erg hip? Zeker als je van je haren af wil.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Door het te harsen. Veel meer kun je er niet aan doen. Epileren heeft geen zin en scheren kun je ook mee aan de gang blijven. Verminderen op zich gaat simpelweg niet, tenzij je het wekelijks bij knipt en dus uitdunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel mogelijkheden. Scheren, ontharingscreme, harsen, epileren, maar dat is een tijdelijke oplossing. Hij kan het laten weglaseren met een paar IPL behandelingen (hoeveel ligt aan de hoeveelheid haar en of je het helemaal weg wilt hebben), je kan er dan ook voor kiezen het deels te laten verwijderen, dat hij nog wel haargroei heeft, maar niet (té?) veel meer. Nu zou ik dat nog niet doen, aangezien hij nog maar 16 is. Mannen hebben vaak veel beenhaar, en straks heeft hij er misschien spijt van. Voor nu zou ik een van de eerste opties proberen, kijken wat hij het fijnste vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IPL behandeling, is duur maar ook duurzaam.
http://www.ontharenipl.nl/
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: