Welke scheermesje is het beste om de bikini lijn te scheren?
Ik heb al heel wat geëxperimenteerd om de juiste methode voor mezelf te vinden om de bikini lijn te scheren, helaas nog steeds niet gevonden. Om het geregeld professioneel te laten harsen heb ik op het moment helaas het geld niet echt voor.
Nu kwam ik op internet tegen dat je beter met mannen scheermessen kunt scheren dit wil ik dus misschien gaan uit proberen MAAR welke kan ik dan het beste kopen ?
Ik zit zelf te denken aan wilkinson of gillette maar er is zoveel keus dat ik het gewoon echt even niet meer weet..
De QUATTRO TITANIUM PRECISION of de HYDRO 5 of toch een Mach 3 Turbo of toch een van de andere soorten.
Ik kwam er ook een tegen speciaal voor de bikini lijn de QUATTRO FOR WOMEN BIKINI is deze misschien toch beter.
En om ze nou allemaal te gaan kopen is ook zo over dreven.
Het gaat mij er trouwens vooral om dat ik geen ingegroeide haren meer heb daar heb ik heel snel last van.
Heb zelfs geprobeerd met pincet die ik wel goed gereinigd had maar dat was heeeel veel werk en tevens weer last van ingegroeide haren.
Ook heb ik nog gekeken voor een wax set voor thuis daarvan is de link : http://thewaxingshop.com/startsets-harsen-waxen/vast-startsets/brazilian-wax-starterset-voor-mannen-en-vrouwen-kopen.html
Maar ik heb gelezen dat je juist door harsen en waxen meer kans hebt op ingegroeide haren en dat wil ik juist voorkomen.
Verder scrub ik de huid en gebruik ik 2 keer per dag vanish pfb.
Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Alvast bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.