hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn haar krult maar niet pluist?
ik ben een jongen, 16 jaar, ik heb krulhaar, dat vind ik heel vervelend maar ik moet het toch accepteren. krulhaar opzich vind ik niet zo heel erg, maar het is een groot probleem dat het zo enorm pluist.
ik heb altijd al een beetje langer haar gehad.
op de bovenkant van mijn hoofd, golft mijn haar een beetje, maar het pluist daar wel het meeste.
en tussen mijn hoofd en mijn oor (raak met je duim je oor aan, en met je wijsvinger je oog. daartussen bedoel ik) heb ik van die hele erge krullen, volgens mij noemen ze dat schapenkrullen. mijn kapster zegt dat ik droog haar heb, maar als ik vraag om advies, doet ze altijd een beetje vaag en onduidelijk.
ik wil graag dat mijn haar meer in plukken krult, dan dat ze allemaal hun eigen kant op gaan. ik wil dat het niet meer pluist, en ik wil dat bij die schapenkrullen tussen mijn oog en mijn oor mijn haar meer naar beneden hangt en krult. in plaats van dat het bijna horizontaal krult.
ik weet niet of dit handige informatie is, maar mijn vader is italiaans, en mijn moeder nederlands, misschien zegt dat iets meer over de eigenschappen van mijn haar.
ik ben op het moment murrays aan het gebruiken, ik heb van alles geprobeerd. wat moet ik doen?