Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoevaak moet je cremespoeling gebruiken?

Ik heb dat altijd 2x per week gebruikt maar ik hoorde dat dat niet zovaak moet, maar ik heb dat nu eigelijk al jaren gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Niks moet , maar naar behoefte . Dus is je haar droog in de punten of veel dode puntjes maar niet droog aan de aanzet (bij de uitgroei) alleen in de lengten en of punten . En hoe vaak ? meestal zo vaak als dat je wast of alleen als jij het nodig vind .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik cremespoeling 3x per week. Je moet het inderdaad niet te vaak doen (zoals elke dag) omdat je haar er anders aan gaat 'wennen' net zoals je haar wassen, als je dat elke dag doet gaat je hoofdhuid steeds meer talg aanmaken waardoor je elke dag wel MOET douchen. Maar 2x per week is helemaal niet erg, je haar moet juist voeding hebben alleen niet te veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan geen kwaad om het 2x per week te doen. Het ligt ook aan de lengte van je haar. Mijn haar wordt er supermooi door nadat ik het een tijd niet gebruikt heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het nog altijd raar als mensen zeggen dat het slecht is om elke dag je haar te wassen? Natuurlijk is het niet goed voor je hoofdhuid door de sles (sodium laureth sulfate) maar dat zit ook in je douchegel en die gebruik je wel vrolijk elke dag. Slecht voor je haar is het niet.

Waar je wel op moet letten is of er siliconen in je cremespoeling zitten. De meningen zijn daar over verdeelt maar die maken je haar slap en futloos. Er komt een soort laagje over je haar waardoor je hele haar word afgesloten. Lang verhaal dus laat maar weten als je daar de precieze uitleg van wil weten. Als je kijkt bij de ingrediënten ze eindige altijd met cone of xane. Tip kruitvat eigen merk en action. Wel even goed kijken wat ligt er aan welke
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding