Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe behandel je een rimpelig decolleté?

t hoort natuurlijk wel bij mijn leeftijd, maar hoe krijg ik de huid van mijn decolleté weer wat gladder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
883
Ritsuka
12 jaar geleden
niet teveel in de zon, verder weet ik helaas niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een voedende dag-, nacht- of andere creme zou misschien iets kunnen doen. Verder hoort het gewoon bij je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cosmetische chirurgie...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kijk je word er geen 18 meer van,maar smeer het lekker in met bio oil,verkrijgbaar bij de drogist.Maakt je huid heerlijk zacht,en gladder.
Suc6 ermee.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zweer bij Bio Oil voor mijn huid. Maar ik gebruik het naast mijn gebruikelijke produkten. Als extra.
Plus voor je antwoord.
burgos
12 jaar geleden
Ja lekker spul he.
Je hebt speciale bh s die je snachts moet dragen om je huid strak te trekken ik denk dat een zaak zoals hunkemuller ze wel heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn eerder ter voorkoming...
Daar zijn verschillende producten voor verkrijgbaar; neem een hals- en decollete creme (loreal, clarins, dr. Brandt, kanebo) voor het verzachtem van de huid, of kies voor de Chest-a-peel. Dit is een v-vormige 'lap' die je op je decollete legt om te voorkomen dat de boel word platgrdrukt tijdens het slapen.
Daarnaast is het gebruik van een zonnefactor noodzakelijk voor het voorkomen van de 'stewardessenbef'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding