permanente haarverf spoelt bij mij binnen een week eruit, hoe kan dit?
Ik heb 10 dagen terug mijn haar zwart met een blauwe gloed laten verven bij de kapper. Nu zitten er alweer bruine plukken doorheen! Het is geen pikzwart meer terwijl het wel haarverf was en geen spoeling. Daarvoor had ik het al een keer zelf gedaan met haarverf van garnier, dit was ook blauwzwart en toen was het ook al na een week of 2 eruit gespoeld. Ik ben terug gegaan naar de kapper en ze gaan dit voor mij dinsdag overdoen. Ze hadden hier ook niet bepaald een verklaring voor. Ik ben bang dat het dalijk weer binnen een week eruit gaat, weet iemand hoe dit kan? Mijn haren waren zelf bruin. Ik vind dit heel vervelend omdat ik nu veel geld uitgeef voor gekleurd haar wat er snel weer uit gaat. Hopelijk weet iemand hier een verklaring voor. Groetjes
Ik heb ook niet echt goede ervaringen met dure verfbehandelingen bij de kapper. Laatst met van die folies verschillende kleuren koper/karamel/rode highlights in mijn bruine haar laten maken bij een dure kapper. Hier was na 2 weken echt niets meer van te zien terwijl de hele knip- en verfbeurt bijna 100 euro had gekost. Ze hebben toen wel opnieuw kleuring aangebracht maar dat was ook na 14 dagen weer verdwenen op enkele uitgebleekte plukjes na. Ik verf het nu weer lekker zelf evt. met hulp van vriendin. Stuk goedkoper en gezellig.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.