Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wel of niet creme bij gezichtsbruiner?

Ik heb een gezichtsbruiner gekocht, maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Heb dus geen idee hoe het werkt. Wel of niet creme en moet het dan speciale creme zijn, is dagcreme ook goed. Hellluppppp!!!

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik loop tegen meer dingen aan. Hoever moet je er van zitten. Moet je de warmte voelen of zijn de UV stralen genoeg. Als je de warmte moet voelen, dan moet ik bijna met mijn gezicht
tegen de lampen aan gaan zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de meeste gezichtsbruiners kun je zonder dagcreme gebruiken, het is wel verstandig eerst de huid te scrubben met een gezichtsscrub, dan kleurt de creme egaler, ook niet te veel aanbrengen en je handen na gebruik goed wassen, vergeet ook je hals niet mee in te smeren.

Toegevoegd na 23 uur:
In eerste instantie dacht ik dat het om bruin zonder zon ging, maar het kan ook een electrische gezichtsbruiner zijn, bij deze hoef je ook geen (zonnebrand)creme te gebruiken, maar er de eerste keer maximaal 5 minuten onder, de volgende dag 7 minuten en dat dus opbouwen, gebruik het apparaat niet langer dan 10 dagen achter elkaar, wel je huid na gebruik verzorgen met aftersun voor het gezicht, of een hydraterende creme.

Toegevoegd na 3 dagen:
je moet er gewoon voor gaan zitten, bescherm wel je ogen met een brilletje of hou ze goed gesloten, hou zo ongeveer 50 cm afstand van het apparaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom moet ik mijn handen goed wassen na het scrubben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet je handen goed wassen na het gebruik van bruin zonder zon, graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50 cm? Maar dan voel ik geen warmte meer. Ik moet er bijna induiken om de warmte te voelen. Heb jij zelf ook een gezichtsbruiner? Trouwens, de tip voor after sun was een goed idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er 1 gehad, je hoeft ook niet veel warmte te voelen, dan is de kans op verbranden veel groter, je kunt het vergelijken met het buiten in de zon zitten, in de schaduw wordt je ook bruin. Ga er ook niet te lang voor zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord en reacties. Dankjewel.

Andere antwoorden (3)

Ik raad sterk aan om een zonnebrand creme te gebruiken hierbij. Je kunt hele goede zonnebrand cremes vinden op www.sunset.nl in de webshop. Deze zijn speciaal voor zonnebank gebruik en dus niet voor de zon buiten. Er zijn er met extra bronzers en tinglers, voor de doorgewinterde bruiners.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp niet waarom hier 2 minnen voor zijn gegeven! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik ook niet. Trek het je niet aan. Je antwoord is goed.
Ik gebruik het zelf ook vaak. Ik doe er altijd mijn dagcrème onder want ik heb een huid die gevoelig is voor allergieën.
Ik heb dus altijd de dagcrème voor bescherming. Ik heb weleens de bruiningscrème zonder dagcrème opgedragen
omdat hij op was en had gelijk 's avonds jeukende plekken
in mijn gezicht. De bruiner werkt ook gewoon met dagcrème dus kan je gewoon jouw dagcrème eronder doen. Ik weet niet of het werkt met alle gezichtsbruiners. Die van mij is van Dr. Pierre Ricaud en die werkt wel.
Je zou het moeten uitproberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel.
Ik neem een likje creme en een klein beetje
bruiner,en dat werkt super,als je dat elke dag
doet zie je er altijd lekker gezond uit.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding