Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft er tips voor zelf haarverven?

Niemand in mijn omgeving kan me helpen met het verven.
En doordat ik uitslag kreeg van verf bij de kapper, moet ik een plantaardige verf kiezen.
Ik wil het netjes doen(egale kleur), maar steeds wordt het een kliederboel, de kleur gaat er binnen een paar dagen weg en onderaan en bovenaan mijn haar zit teveel kleurverschil.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
565
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kan je je kaper vragen of zij het werken doen, neem je verf mee. Ik weet niet of alle kappers dit (willen) doen, maar mijn kapper doet wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde natuurlijk de kapper i.p.v. kaper :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ikzelf gebruik Henna. Ik doe het zelf. Je maakt het klaar. Doe handschoenen aan, anders kleuren je handen ook. Neem kleine handjes verf en verdeel dit over je haar. Begin bovenaan en werk je weg naar beneden. Zorg vooral voor je scheiding en de haartjes bij je slaap en in je nek. Om te zorgen dat de kleur blijft zitten (bij mij ongeveer 3 maanden) moet je het een tijdje laten inwerken.

En als het niet in je eentje lukt, vraag je toch iemand om je te helpen? Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, maar wil je eerst even de eerste zin lezen, voordat je de opmerking, vraag een ander, maakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt volkomen gelijk. Mijn excuses

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding