Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wordt het parfum "sandelhout" nog puur verkocht?

ik zoek al een tijdje het parfum "sandelhout", zoals het destijds de koop was bij bv. Bodyshop of in Indische winkeltjes.
maar het enige wat ik vind is spul om in een lamp te doen, en op je huid gaat dat op de duur irriteren (bij mij toch). Plus ruikt het heel anders.

Toegevoegd na 23 minuten:
ik bedoel eigenlijk de parfumolie, dus zonder alcohol. Zo werd dat destijds te koop aangeboden. Roger et Gallet hadden het bv. ook in bodymilk en zeep en dat hebben ze ook niet meer...

capthavoc
13 jaar geleden
is sandalhout het merk of is het sandelwood
of pure sandelwood ?
ik denk even zoeken in online parfum shop kan wel eens wat opleveren ?
liveisgreat
13 jaar geleden
ik heb al driemaal een mail gestuurd naar iemand die dit te koop aanbood, maar telkens bleek het toch weer alcohol te bevatten (en dat was destijds niet zo bij de vroegere aanbieders)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

online heb ik dit gevonden, is dit wat je zoekt?

http://shop.gildewerk.com/product_info.php/products_id/3986
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker. Bij de Tuinen verkopen ze het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
liveisgreat
13 jaar geleden
bestaat in België helaas niet (meer)....
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: