Wat is een snelle manier om je haar vet te maken?
Ik heb als ik een tijdje niet douche vet haar, en dan blijft mijn haar mooi zitten zoals ik dat wil. Naar rechts en in een boogje omhoog. Maar als ik net gedoucht heb is mijn haar superslap en ligt plat op mn hoofd. Kan ik er dan ook iets in doen dat het effect van vet haar goed nabootst? Ik dacht zelf aan wax, maar dat heb ik nog niet kunnen proberen want dat heb ik nog niet. Gel behoudt niet de manier waarop ik het doe en zakt na een tijdje gewoon weer naar beneden. Maar zal wax dat niet ook doen? Omdat het het haar wat zwaarder maakt? Alle tips zijn welkom! (Ik ben een jongen, just sayin)
Ik heb (als vrouw) een deel van mijn haar in stekels recht omhoog staan. Ik gebruik daarvoor een duurdere gel van L'Oréal (studio line invisible) of als ik geen stekels wil maar meer een borstel effect wax ook van L'Oréal. Dan de techni art stiff paste. Die wax is vrij duur en niet in de supermarkt te koop maar je hebt maar zo weinig nodig dat ik een half jaar met een potje doe. Die goedkope troep werkt gewoon niet!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.