waar vind ik kapsels die je kan doen met extensions?
ik heb na een ongeval veel haar verloren en nu enkele extensions op mijn schedel. het is heel duur haar, dus ik wil er niet zo graag in knippen. Maar gewoon lang en alles op dezelfde lengte is op de duur zo eentonig.
Dus wil ik eens iets anders, alleen is niet alles mogelijk met extensions. Ik sta bv. goed met piekjes in mijn gelaat, maar als je dat knipt in extensions kan me, als ze opnieuw worden aangespannen, nooit meer hetzelfde effect krijgen.
Opsteken kan ook, maar dan heb ik mijn haar over mijn oren als een gordijn, vind ik helemaal niet pittig en veroudert me.
Ik vind legio websites over welk haar je staat, en waar je zelfs met een foto kan testen maar de meeste kapsels zijn niet geschikt voor extensions.
Hoe kan ik kapsels vinden die je met extensions kan maken?
Toegevoegd na 1 dag:
de extensions zijn enkel aan de bovenkant van mijn hoofd, daar was het haar uitgevallen. het zijn vlechtextensions, dus vlechtjes en dan ingenaaid pokkeduur haar. niet te onderscheiden van mijn eigen haar. Maar zeer sterk ik doe er al jaren mee
Maar met dat goedkoop haar ben ik dus niks: het jeukt, ik kan er niet mee zwemmen, ik kan het niet wassen (vreselijk gevoel) en ik kan het weten want ik heb ooit goedkoop haar gekocht.
Dus helemaal correct Amadea, knippen is geen evidentie denk ik. Misschien als ik echt een hele goeie kapper vind dat die nog een oplossing heeft, maar ik heb er nu al zoveel geprobeerd en deze is tot hiertoe de beste.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.