Hoe krijg ik de rode gloed uit mijn geverde haren?
Jarenlang heb ik mijn haren goudblond 'geverfd', maar op ten duur werd dit steeds lichter door de zon. Anderhalve maand geleden probeerde de kapster mijn haren richting mijn eigen haarkleur te verven (middenblond) en dit pakte veel donkerder uit, maar na 3 weken was de kleur er bijna uit, omdat mijn haar porreus is door het blonderen en dus de kleur snel afstoot. Nu ben ik donderdag teruggegaan naar de kapper en ik wilde een iets warmere teint, dus de kapster pakte een koperteint. Ik vond de kleur niet bij me passen (te donkerblond met een te rode glans) en heb nu twee keer antiroos shampoo van Head&Shoulders gebruikt en het een uur laten intrekken op droog haar. Het is nu wel een stukje lichter, maar met nog een klein beetje een rode gloed. Ook is de kleur nietszeggend en vaal.
Weet iemand hoe ik deze gloed eruit krijg en er een gouden voor terug krijg. Of weet iemand iets zodat ik weer een mooie kleur krijg, in plaats van nietszeggend vaal door de head&shoulders. Ik wil graag middenblond haar met een gouden glans. Ontkleuren is geen optie, omdat mijn haar al porreus is. Donkerder verven is ook geen optie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.