Kan ik in een winkel hetzelfde simonly abonnement afsluiten als online?
Krijg ik dan meteen mijn nieuwe simkaart enzo mee? Geven ze advies? Kan je bij bijvoorbeeld the Phone House van alle providers abonnementen afsluiten?
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.
Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.
Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
GoeieVraag is onderdeel van Startpagina. Startpagina geeft al meer dan 20 jaar een overzicht van handmatig geselecteerde links van relevante en betrouwbare Nederlandse websites.Startpagina is dé (op)startpagina om je zoektocht op internet te beginnen.Op zoek naar meer informatie over een specifiek onderwerp? Neem een kijkje op de themapagina's van Startpagina.
Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Abonnementen. Vragen over apps, mobiele telefonie en telefoons vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.
Krijg ik dan meteen mijn nieuwe simkaart enzo mee? Geven ze advies? Kan je bij bijvoorbeeld the Phone House van alle providers abonnementen afsluiten?
Ik heb een Sim-Only abonnement bij Hi afgesloten, dit is ongeveer 3 maanden geleden, en nu vroeg ik mij af of ik bijvoorbeeld een telefoon uit kon zoeken in de Hi winkel en deze dan kon koppelen aan mijn huidige abonnement, dat ik mijn abonnement dan aanpas en meer per maand ga betalen? Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Bij voorbaat dank.
Ik kon zelf geen abbonement afsluiten bij tmobile dus toen heeft een vriendin van mij dat gedaan op haar naam.
Nu is mijn abbonement afgelopen bij KPN en willen we eigenlijk het abbonement weer overzetten op mijn naam.
Is dit mogelijk?
ik heb een abonnement voor mijn partner gekocht, deze staat op mijn naam maar de kosten gaan van mijn partners rekening, nu wil ik zelf ook graag een abonnement maar dan bij een andere provider, deze gaat dan wel van mijn rekening.
Ik heb een abonnement bij vodafone,en ik mag vanaf vandaag gaan verlengen. Omdat ik nog tevreden ben met mijn huidige mobiel wou ik gaan verlengen met een cadeau (een smart tv) maar ik zag tot mijn verbazing dat het cadeau bij een nieuw abonnement gratis is en,in het geval bij de tv,er bij verlenging 189 euro bij betaald moet worden.
Waarom zou dat zo zijn? Een tevreden gebruiker die bij een provider blijft zou in mijn ogen beloond mogen worden.