Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op deze pagina vind je alle vragen in de categorie Abonnementen. Vragen over apps, mobiele telefonie en telefoons vind je in één van de gerelateerde subcategorieën.

Nieuwste vragen

In een callcenter spaarde ik voor elke verkochte abonnement punten, nu blijkt de webwinkel failliet dus kan ze niet meer besteden. heb ik nog rechten?

Ik ben werkzaam in een callcenter en verkoop daar mobiele telefoon abonnementen voor een grote Nederlandse provider ( noem hem even X), dit is een klant van de callcenter waar ik werkzaam ben. De provider X heeft twee jaren geleden een incentive programma (extra cadeaus, soort bonus) opgezet voor callcenter medewerkers. Bij elke abonnement die ik verkocht kreeg ik van X een aantal punten, deze waren zichtbaar in een soort webwinkel. In deze omgeving kon ik de punten omruilen voor cadeaus (paraplu, wekker, cadeaubonnen, horloges, fietsen, vakanties en scooters et cetera). Naar lang sparen bereikte ik +/- 6500 punten (+/-€350,-) maar toen ik deze wilde besteden, bleek de webwinkel failliet, dus de gespaarde punten die ik via provide X had gespaard kon ik niet meer besteden in de webwinkel.

Mijn vraag:
De punten spaarde ik bij provider X, de webwinkel is failliet, maar naar mijn mening kan ik nog steeds aanspraak maken op de gespaarde 6500 punten bij de provider X. immers het lijkt me dat de webwinkel pas betaalt kreeg van de provider op het moment dat ik de punten besteede in de webwinkel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
1