Meer dan 25.000 gebruikers delen hun kennis met elkaar op GoeieVraag. Door de jaren heen zijn er binnen 25 categorieën al meer dan 400.000 vragen gesteld en meer dan 1 miljoen antwoorden gegeven. In die 13 jaar dat GoeieVraag bestaat, is het design nauwelijks aangepast, tot nu.
Om de gebruikers nóg beter van dienst te zijn, heeft de website een opfrisbeurt gekregen. In dit artikel lees je wat er anders is, de komende tijd nog verandert én wat dat voor jou betekent.
Tijd om te wennen aan het nieuwe design
Met meer dan 7 miljoen unieke bezoekers per maand verdient de website een mooi passend en modern design. Gebruiksvriendelijkheid staat hier voorop. De nieuwe website van GoeieVraag is makkelijker, sneller en moderner. Om jullie te laten wennen aan het nieuwe design, blijft de website al haar huidige functies behouden, maar dan in een nieuwe look.
Blogs door vaste redacteuren
Vragen stellen blijft hetzelfde. Wat voor vraag je ook hebt, voel je vrij om deze in te sturen. Door een loyale, gemotiveerde groep gebruikers worden gestelde vragen al binnen 15 minuten beantwoord. Heb je een échte goede vraag gesteld? Dan kan het zo zijn dat hij binnenkort beantwoord wordt door een van de online redacteuren. Hij of zij maakt er een uitgebreide blog van. Geloof ons: zo’n uitgebreid antwoord heb je nog nooit gehad!
Antwoord door een expert
Heb je echt een moeilijke vraag gesteld? Dan schakelt GoeieVraag een van de kennispartners in voor een betrouwbaar en uitgebreid antwoord. Zo worden vragen over vakanties beantwoord door Prijsvrij, vragen over crypto, bitcoins en financiën door Litebit en vragen over fiets(routes) door Fietsnetwerk. GoeieVraag staat open voor nieuwe samenwerkingen. Ben of ken jij iemand die een expert is op een bepaald gebied? Stuur dan een mail naar contact@goeievraag.nl of check de adverteren pagina.
Blijf op de hoogte met de GoeieVraag nieuwsbrief
Sinds een aantal maanden is GoeieVraag begonnen met het versturen van een tweewekelijkse nieuwsbrief met de leukste en meest opvallende vragen en antwoorden van de maand. Ook lees je hier de blogs van de redacteuren en experts. Deze nieuwsbrief past compleet in het plaatje van het nieuwe design. Bij het aanmaken van een account kun je je meteen inschrijven voor de nieuwsbrief.
Puntensysteem krijgt een update
Wist je dat er een spelelement zit in GoeieVraag? Met het stellen van vragen en antwoord geven kun je punten verdienen. Binnenkort wordt het puntensysteem vernieuwd. Je verdient makkelijker, eerlijker en sneller punten. Er wordt alles aan gedaan om het spelelement voor vaste GoeieVraag gebruikers te verbeteren en uitdagender te maken.
Nieuwe vs. oude design
Tijd om het concreet te maken. De gebruiker heeft meer behoefte aan rust en overzicht. De kleur blauw is passief, ademt rust, kalmte en koelheid uit. Daarom is er gekozen voor de kleur blauw in verschillende tinten. De homepage is hierdoor veel overzichtelijker. In een oogopslag zie je alle belangrijke functies van de website.
De opmaak van de Categorieën pagina is compleet omgegooid. De categorieën zijn duidelijk en overzichtelijk. Met een paar klikken filter je op je favoriete thema. Zo krijg je altijd de relevante vragen te zien! Neem snel een kijkje.
Feedback is welkom
Er komen het komende jaar nog meer functionaliteiten en verbeteringen. Heb jij een tip of mis je dingen op de website? We ontvangen graag je feedback via contact@goeievraag.nl.
Bekijk de vernieuwde website hier.