In Gordon’s leven lijkt het niet echt mee te zitten. Het pad naar ware liefde en winstgevend vermogen heeft veel kuilen. Het zijn grote uitdagingen die hem onderweg bezighouden. Hoe is het eigenlijk gesteld met zijn horecazaken? Je leest het in dit artikel.
Een kritische blik op de cijfers laat zien dat er werk aan de winkel is
Bekende Buren wierp onlangs een kritische blik op de cijfers die laten zien dat er werk aan de winkel is binnen de horecaondernemingen van zanger en televisiepersoonlijkheid Gordon Heuckeroth. De kuilen en hobbels moeten gedicht.
Struikelblokken voor The Burger Room
1 van Gordons ondernemingen, The Burger Room, bevindt zich momenteel in zwaar weer. Het negatieve eigen vermogen bedraagt momenteel ruim 423.000 euro, een flinke toename ten opzichte van het voorgaande jaar, toen het nog 198.000 euro negatief was. Deze stijging van maar liefst 225.000 euro geeft aan dat er verandering nodig is om het tij te keren.
De Burger Room in betere tijden, de tekst gaat verder onder de video >>
Gordon’s Koffiebar Blushing geeft ook geen stralende cijfers
Ook bij de geliefde koffietent Blushing Amsterdam (Blushing Holland) zijn de cijfers allesbehalve rooskleurig. Het negatieve eigen vermogen is opgelopen tot 134.500 euro, een aanzienlijke toename ten opzichte van het vorige jaar, toen het nog op 58.400 euro negatief stond. En dan heeft Bekende Buren het nog niet eens over Blushing Rotterdam, de zaak die nooit haar deuren opende.
Instagram Blushing Holland laat na juni 2020 geen berichten meer voorbij komen.
Bij deze vestiging bedraagt het negatieve eigen vermogen bijna 480.000 euro, terwijl de totale schuld bij 2 andere zaken op 53.000 euro uitkomt. Als ze al deze bedragen bij elkaar optellen, komen ze uit op een totaal negatief eigen vermogen van ongeveer 1,1 miljoen euro. Een situatie die om serieuze aandacht vraagt.
Vooruitzichten voor Gordon op betere tijden
Ondanks de financiële uitdagingen en tegenvallende cijfers, is er natuurlijk altijd hoop op verbetering. Gordon kan lering trekken uit deze ervaringen en strategieën ontwikkelen om zijn horecazaken weer op de rails te krijgen (om te beginnen adviseren wij om een social media manager aan te stellen, die de zaken de benodigde aandacht kunnen geven).
Kortom, terwijl Gordon misschien momenteel tegen financiële tegenvallers aanloopt, zijn er altijd kansen om te herstellen en te groeien. Met meer focus, vastberadenheid en een slimme en creatieve aanpak, ziet hij hopelijk binnenkort betere tijden tegemoet voor zijn geliefde horecazaken én dan komt de liefde misschien vanzelf op zijn pad.
Bron: Bekende Buren, Instagram, Facebook.