Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een leuke camping, geschikt voor een camper, in de Drome in Frankrijk Wij vertrekken dit weekend met onze vier kinderen (9,7,5 en 2jaar)

Wij zoeken een leuke kleinschalige camping aan een riviertje waarin we kunnen zwemmen. Een schone wc en douche vinden we belangrijk, daarnaast bijvoorbeeld bakker/dorpje/wandelroutes in de buurt.

wie weet hoe ik dit moet aanpakken?

peter.haan@hotmail.com

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
987

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

ik heb veel gehad aan http://www.eurocampings.net, misschien U ook?

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet in de Drome, maar wel mooie campings.


Les Tournisols
Route de Mayenne-Le Grez
72140 Sille le Guillaume

campinglestournesols@wanadoo.fr

www.campinglestournesols.com/Presentatie

N 48.19
0 - 0,15
75 plaatsen
Tél : (33) 2 43 20 12 69 en
(33) 6 98 04 74 29

20 km te NO van Le Mans De camping van Trudy’s neef.
Op camping Les Tournesols*** word je door Remond en Laëtitia hartelijk ontvangen met een bakkie koffie. Dit biedt de gelegenheid om elkaar wat beter te leren kennen en je over de bosrijke omgeving te informeren.

De camping is een mooi groen begroeid 2,5 ha groot terrein dat door de vele bomen, ruime schaduwplekken garandeerd is.

Activiteiten voor de familie als spel,voetbal, volleybal, jeu de boule dragen aan de gezelligheid bij.

Zwemmeer op een paar km



Les Rives du Lac
331 Chemin des Communaux
74320 Sevriers
N 45°-50’-52’’
O 06°-09’-04’’ 100 plaatsen
tel 04 50 52 40 14
lesrivesdulac-annecy@ffcc.fr
www.lesrivesdulac-annecy.com/fr/
7 km ten zuiden van Annecy en direct aan het meer ligt deze mooie camping. Vraag naar plaats 42 of 43 en je loopt zo het meer in. Een goed fietspad langs het meer en geschikt voor senioren. De Lidl op 1 km wat wil je nog meer. Zin in een bezoek aan Les Gorges du Fier kan ook.
Natuurlijk goed sanitair.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gisteren het boek Kosmos Campingwijzer gekocht ( in de aanbieding, €5; bij Dirk.
Dat is het meest uitgebreide boek voor 6600 campings in Europa, het handige is dat je dit boek mee kunt nemen omdat niet iedereen onderweg over internet beschikt.
Er staat uitgebreid in wat voor camping het is ( doorreis-, gezins-, eenvoudige camping enz..)
De ligging en streek e.d , werkelijk alles staat er in.
Je kunt ook even op de website kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via onderstaande link kan je in heel veel campings zoeken.
Ik hoop heel erg dat er ergens nog plek is.... zal best moeilijk worden.
Voor campers heb je ook "camper plaatsen" niet zo geschikt voor kinderen maar je kan er tenminste terecht. Je hebt hier 2 boekjes over.

Kijk eventueel ook even naar het boekje "Camper Campings". Dit is een nieuw fenomeen en misschien bied dat mogelijkheden.
Anders een camping die speciale Camper plaatsen buiten de poort heeft? Dan mag je van de faciliteiten van de Camping gebruik maken.

Goede reis en prettige vakantie!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh er zijn er zoveel, kijk eens op het camperforum.nl en wissel daar je gedachten uit over de beste plekjes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding