Heeft de Aldi een contactformulier of emailadres?

Bij iedere supermarkt kun je een opmerking maken via hun site, bij de Aldi kan ik niets vinden. Deze vraag was al eens gesteld een paar jaar geleden, maar de links in de antwoorden werken niet (meer). Zou je nu echt een brief met een postzegel moeten sturen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dacht dat het info@aldi.nl is, maar weet het helaas niet zeker, je kunt het proberen.

Antwoorden (2)

Aldi Nederland heeft geen contactformulier of e-mail adres voor klantenservice. Je kan wel een brief sturen naar onderstaand adres:

Pascalweg 21
4104 BE Culemborg
Nederland
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op de site wel een contactformulier gevonden van Aldi belgie; https://nl.aldi.be/kontakt_form.php
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had ik ook gevonden, ik zoek NL...
Het emailadres van Aldi is: info@aldi.nl