Mischien is het een puisje? Komt vaker voor. Niks aan de hand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ontsteking! Ik heb het ook gehad. Ze verdoven het maken er een sneetje in zodat het leeg kan lopen en stoppen er dan een gaasje tussen. En dan moet het rustig gaan genezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat vaak na het scheren van mn oksels,is inprincipe gewoon een grote puist,je kunt ze uitknijpen of laten zitten dan trekken ze vanzelf weer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een hard, scherp omrand bobbeltje is, kan het een ontstoken talgklier zijn.
Als die verstopt raakt, kan ie heel groot (en pijnlijk) worden; zolang er rommel uitkomt valt de druk mee.
De dokter kan onder verdoving het kliertje verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ontstoken zweetkliertje. Als het niet overgaat dan naar de huisarts.
Misschien een andere soort deodorant proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk een ontstoken haarzakje, dat kan groter en behoorlijk pijnlijk worden, ik zou toch even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk een ontstoken haar of zweet kliertje. Kijk het even aan. Als het na een week nog niet weg is, dan even langs de huisarts.