Wat is het adres van Utopia?

mijn dochter wil een brief schrijven maar we kunnen het adres nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Televisie
4.6K
Amadea
10 jaar geleden
Wat bedoel je dan met Utopia? Het is de naam van een fantasieland, dat niet bestaat. Waar wil je dochter een brief heen sturen?
Amadea
10 jaar geleden
Nou nou pelle, als iemand een onduidelijke vraag stelt is het vrij normaal om om toelichting te vragen. Naar aanleiding van het eerste antwoord heb ik de vraag laten verplaatsen naar Entertainment Televisie; de rubriek Overig waar hij eerst stond maakte niks duidelijk. Vraagsteller heeft echter nog niet laten weten of het inderdaad om het televisieprogramma gaat. Dat hoeft helemaal niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk gaat het om het tv programma.... zoals ik al zei, ik bewonder je kennis maar hier mist wat, of dat erg is is een tweede, ik kijk verder niet naar dat programma maar er werd en wordt zoveel ophef over gegeven dat het mij gewoon verbaasde dat je niet wist waar het over ging.
Amadea
10 jaar geleden
Dat is jouw verkeerde veronderstelling. Ik heb heus wel over dat programma gelezen, maar uit de oorspronkelijke vraag viel niet op te maken dat het daarover ging.

Het beste antwoord

Tuurlijk is er een rechtstreeks adres, ze krijgen namelijk ook pakjes en pizza toch:

Wil jij de inwoners nu ook een keer een hart onder de riem steken. Dan kan je jouw brief of ansichtkaart ouderwets op de post doen en versturen naar Amersfoortsestraatweg 115, 1251 AV Laren.

Maar een e-mail sturen kan natuurlijk ook: inwoners@talpa.tv.

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik had het antwoord hiervoor nog niet gezien, daarvoor stond er een heel fout antwoord, vandaar mijn reactie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thanks! ik hoop wel dat het echt 115 is en niet 111. :-)

Andere antwoorden (1)

Amersfoortsestraatweg 111 Laren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kom jij aan een ander nummer dan ik, en al is het goed, er mist nog een postcode