Kan David Carradine, bekend van de tv serie Kung Fu, daadwerkelijk Kung Fu?

Of is hij puur een acteur?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij bezat die kwaliteiten, maar helaas door zijn zelfmoord kunnen wij geen nieuw materiaal meer zien.

Het beste antwoord

Carradine is zeker een acteur, en daarnaast een zeer bekwaam martial artist (vechtsporter).
Hoewel..
Aan het begin van de serie wist hij niets van Kung Fu. Hij kon wel boxen, en was goed in dansen. Tijdens de film heeft hij Tai chi en Qigong gestudeerd. Hij was hier zo goed in dat hij zelfs instructie video's heeft gemaakt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kung Fu betekend trouwens letterlijk vaardigheid door oefening.

Waar jij eigenlijk op doelt (samen met de gehele westelijk halfrond) is Wushu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

David Carradine is een acteur Kung Fu.
hij acteerde goed, het ziet er 'echt' uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
David Carradine was goed in acteren en kung-fu,de man is inmiddels overleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, jammer dat hij overleden is hé. ik genoot erg van zijn prestaties.
puur acteur
maar in het hiernamaals op dit moment
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten tijde van Kung Fu was 'ie puur acteur (alhoewel 'ie best wat vechtkunsten kende, alleen niet die normaal gesproken onder kung fu vallen). Daarna echter is 'ie 't wel gaan leren.