Ik kan niet in mijn Dropbox-account komen. Wat kan ik doen?

Inloggen met mijn Google account lukt niet want het automatisch ingevulde wachtwoord wordt niet herkend. Een nieuw aangemaakt wachtwoord wordt ook niet herkend, ook niet na enige tijd. Ook met mijn mailadres inloggen lukt niet want ook dat wachtwoord wordt niet herkend.

2.9K

Het beste antwoord

Probeer je account te herstellen,
als je herstel mogelijkheden hebt ingesteld.
Bijvoorbeeld met Mobiel, alternatief e-mailadres. enzovoort.
Als je dat nooit hebt ingevoerd, moet je accepteren dat je geen toegang meer krijgt.

Pieterke als je weer toegang krijgt,
controleer en update je herstel opties.

En zet echt
Authenticatie in twee stappen AAN
( is echt wel nodig tegenwoordig )

Als dat aan staat,
kunnen hackers niks met jou email adres en wachtwoord
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dankjewel MasterSword.
MasterSword
4 jaar geleden
is het het gelukt Pieterke ? heb je weer toegang
Pieterke
4 jaar geleden
@Mastersword. Ik authenticatie in 2 stappen inmiddels ingesteld. Ik kon daarnet nog steeds niet in mijn Dropbox komen. Ik heb inmiddels iemand in mijn buurt bereid gevonden om mij zonodig te helpen. Ik zal hem er eens naar laten kijken.
Sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb tijdelijk notificaties van GV uitgeschakeld omdat ik pas een zeer beledigende reactie heb ontvangen die inmiddels verwijderd is van de site.
Pieterke
4 jaar geleden
Hersteloptie had ik een tijd geleden al ingevoerd.
MasterSword
4 jaar geleden
Het kan misschien zijn dat je dropbox is verwijderd, als je het lang niet gebruikt hebt.
ik zelf bewaar bestanden op mij eigen telegram. die heeft bijna onbeperkt opslag en maximaal bestands-grote is 1500 mb ( Store your media in the cloud. ) https://telegram.org/
Pieterke
4 jaar geleden
Bedankt voor je laatste reactie. Ik had de dropbox lang niet gebruikt dus hij zal waarschijnlijk verwijderd zijn.
Pieterke
4 jaar geleden
Mijn dropbox bestaat nog steeds. Ik kan nl. wel een foto uit mijn dropbox aan mails toevoegen. Maar gewoon inloggen lukt dus niet en mijn mailadres wordt kennelijk nog steeds niet herkend want als ik op wachtwoord vergeten klik komt er geen mail binnen waarmee ik mijn wachtwoord opnieuw kan instellen.