Kun de website www.schoolbank.nl ook TELEFONISCH benaderen met een probleem?

Ik las op hyves bij de http://schoolbank.hyves.nl/ een krabbel dat er iemand is die haar '+' lidmaatschap wou verlengen, hier voor betaald had, wat er ook afgeschreven was, maar na heel veel gemail en gedoe zij nog steeds geen toegang heeft tot schoolbank + , en baalt daar enorm van uiteraard

Heeft iemand hier ook ervaring mee, en wat kan zij nu het beste doen ? Mailen heeft dus geen zin gehad he?!!!

9.9K

Het beste antwoord

Schoolbank is van Sanoma Media, net als deze site overigens.

Misschien kun je het via hun proberen.

088-5500250 (maandag tot en met vrijdag 09:00 – 21:00, zaterdag 10:00-14:00).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Aaah, een telefonnr, nou daar het ze mischien iets aan :-)!
Dankje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi ja, maar gelukkig is het al opgelost zie ik nu
misslobe
12 jaar geleden
Ja, goed gezien! Maar je krijgt wel de 10 punten hoor ;-)!

Andere antwoorden (3)

Je kan op school vragen als deze persoon op school zit of anders heb je hier de adres , email etc van schoolbank

Sanoma Digital The Netherlands B.V.
T.a.v. SchoolBANK
Maassluisstraat 2
1062 GD Amsterdam

service@schoolbank.nl
KvK Amsterdam: 17111121
BTW nr.: NL8075.22.545.B.01

En anders moet je een mail sturen of je de telefoonnummer van hun kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
feyenoord 100...... ik had de helpdesk en weet ik veel allemaal een berichtje gedaan.

gelukkig heb ik net via de mail eindelijk aan antwoord gekregen!

dank voor jullie hulp allemaal.

Toegevoegd na 1 uur:
dit is inderdaad mijn eigen reactie dus geen antwoord op de vraag, wilde netjes laten weten hoe het verloop was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In 2022 kun je SchoolBANK alleen benaderen via e-mail. Het e-maildres is team@schoolbank.nl.
een jaar geleden